elizes

Alla inlägg under december 2011

Av elize fredriksson - 9 december 2011 12:07

jaa nu har jag inte bloggat sedan vad är det sommaren eller hur eller var det våren till och med? jag har ingen anning men länge sedan är det i alla fall.

livet rullar på och allt nu jag går hemma hela dagarna varje dag och skiter i skolan helt har fått f varningar som dom borde heta eftersom att det är nya betyg nu men det gamla namnet var ig varningar i bild svenska och so bilden förstår jag har inte lämnat in någonting där men svenskan har jag inte fått uppgifter hur ska jag då kunna arbeta samma i so förutom att där har jag lämnat in det jag har fått. fattar inte hur domtänker!

idag så ska jag kanske träffa julia min lilla gammla vän ska blir riktigt roligt faktiskt har inte träffat henne sedan uråldern typ hhaha. jaa det var skönt att få skriva lite hej då bloggen vi får se om vi hörs igen hhaha



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards