elizes

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

god morgon

Av elize fredriksson - 1 september 2011 06:54

god morgon har ni sovigt gott??

det har i allafalla jag gjort evelina kom hem ganska sent i går då satt jag och kollade på andra avnyn och då skulle ju hon börja med att hon och fredde skulle nha datan. så då fick dom ta den för orkade inte hära hennes tjat hela kvällen kanske även natten. så dom fick ta datan och då gick jag och la mig.

idag så ska jag plugga hemma igen vet inte med vad men någonting kan jag nog hitta på kanske göra klart allt i no från sjuan eller matte boken kanske eller vänta nu inte matte till de behöver jag min pappa han e bäst på matte.

så ska nog jobba med no.

vad ska du göra idag?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elize fredriksson - 9 december 2011 12:07

jaa nu har jag inte bloggat sedan vad är det sommaren eller hur eller var det våren till och med? jag har ingen anning men länge sedan är det i alla fall. livet rullar på och allt nu jag går hemma hela dagarna varje dag och skiter i skolan helt har...

Av elize fredriksson - 10 oktober 2011 08:26

jaa nu var det länge sen men har haft massor att tänka på, har på börjat kbt nu KBT- kongrutiv beteende terapi men det har inte börjat hjälpa än eftersom att det är en sån grej som tar tid. sitter fortfarade på sexan i skolan men har börjat bli dålig...

Av elize fredriksson - 23 september 2011 14:24

jaa nu har det verkligen gått lång tid sen jag bloggade, men har helt enkelt inte haft lust till att blogga... jag har blivigt sjuk nu då såklart så jag har blivigt hemma i 2 dagar har super ont i huvudet. men har passat på att plugga lite extra ha...

Av elize fredriksson - 14 september 2011 07:45

förlået för att jag typ inte bloggar längre men jag har liksom inte någon insperation för vad jag ska skriva om det blir ju bara deppiga texter och sånt men jag ska försöka bli bättre! jag har bliivigt sjuk nu också mår illa har ont i huvudet och h...

Av elize fredriksson - 14 september 2011 07:45

förlået för att jag typ inte bloggar längre men jag har liksom inte någon insperation för vad jag ska skriva om det blir ju bara deppiga texter och sånt men jag ska försöka bli bättre! jag har bliivigt sjuk nu också mår illa har ont i huvudet och h...

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards