elizes

Alla inlägg den 1 september 2011

Av elize fredriksson - 1 september 2011 10:47

har inte fått någe svar från min lärare om vad jag ska jobba med. så jag kollar på filmer irene huss tatuerad torso istället och jobbar sen när jag har fått svar från min lärare

puss på er alla

Av elize fredriksson - 1 september 2011 06:54

god morgon har ni sovigt gott??

det har i allafalla jag gjort evelina kom hem ganska sent i går då satt jag och kollade på andra avnyn och då skulle ju hon börja med att hon och fredde skulle nha datan. så då fick dom ta den för orkade inte hära hennes tjat hela kvällen kanske även natten. så dom fick ta datan och då gick jag och la mig.

idag så ska jag plugga hemma igen vet inte med vad men någonting kan jag nog hitta på kanske göra klart allt i no från sjuan eller matte boken kanske eller vänta nu inte matte till de behöver jag min pappa han e bäst på matte.

så ska nog jobba med no.

vad ska du göra idag?

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards