elizes

Alla inlägg under juli 2011

Av elize fredriksson - 29 juli 2011 18:20

jaa! idag har varit full späckad!

vaknade där vid typ 10 och då lade jag mig i ett bad.. sen så kollade jag på ett avsnitt av 7 himlen. efter det så fixade jag mej och åkte ner till satn med emma... där blev lite nödvändiga saker investerade.. köpte 2 tröjor en bh plåster som tar bort porer och orenheter i hyn en ring nästa bok i pretty little liares tror att det var allt..

sen så tog vi kvart i fem bussen hem och nu så har jag vilat ett tag och ska ta det lugnt ett tag till sen så blire att grilla med frank och jessica.. senare ikväll sak jag även ut och gå med emma..

puss på er glöm inte att ni är underbara!

Av elize fredriksson - 28 juli 2011 22:26

Äntligen hemma kanske jag ska börja med att skriva.. jaa det vart ju inte så mycket blogga på semestern men nu är jag hemma igen så vi får hoppas att jag skriver mer då!

vi åkte från öland kl 10 typ idag och vi var hemma kl halv 7.. så det har varit en llång dag i bilden med jätte många köer. vägen från öland till bron till faslandet ska ta en timme att åka det tog tre timmar idag! men nu så är vi hemma i allafall..

när vi kom hem så började jag fixa mitt rum lite granna bara sen så duchade jag fort och tog på mig någe bra sen så träffade jag emma! som äntligen har anlänt till eskilstuna hon bor i vanliga fall typ 30 mil bort så vi träffas bara på loven! vi lärde känna varandra genom  in granne för emma är min grannes barn barn! se så träffade jag henne ett tag! efter det så lade jag mig i ett varmt bad det har jag saknat för på campingen finns det inge badkar och det är jätte jobbigt. plus att det är bara en allmän duch där borta det kostar 5 kr för 3,5 min! hemskt men man klarar sig i en vecka!

imorgon så ska jag ner till stan med emma och köpa nästa pretty little liars bok och sen så kanske lite till

men nu så ska jag sussa i miin ega säng

puss på er

Av elize fredriksson - 27 juli 2011 16:18

hejhej idag är sista dagen här på Öland!

för mamma och pappa sa det att det skulle spöregna här imorgon men det skulle vara strålande sol hemma så då åker vi hem i stället!

så idag har vi shopat för min del vart det ett par mjukisar en solklänning ett par jeans och ett par skor sen efter det så åkte vi och badade! för det är jätte bra väder här idag!

senare ikväll så ska vi gå ut och käka sen så paka i hop alla våra saker och imorgon så drar vi till baka hem

borta bra men hemma bäst måste jag bara säga

vi höres

Av elize fredriksson - 25 juli 2011 16:43

här kommer en liten uppdatering från öland.. idag så har jag inte gjort någonting mer än att typ lärt mejj hur man lägger en pasians. sen så har jag bara setat inne.. men imorgon så från man ju hoppas att det blir lite mer fart.. just nu så sitter jag inne i stuga och väntar på mamma pappa och eve dom hahr gått ner till hamnen men jag orkade inte förlja med så jag stannade kvar. skönt att få vara i fred ett tag eftersom att stugan vi bor i bara är typ 17 kvadrat.

men nu så ska jag fortsätta med väntandet

byebye

Av elize fredriksson - 24 juli 2011 10:01

god morgon på er!

igår så vart det ju inte så mycket blogga det kommer det nog inte bli idag heller för det ser ut att bli bra väder! men jag kanske kan fixa något tidsinställt inlägg. om jag hinner och orkar.. nu så har jag precis vaknat och ska lägga kameran på laddning och försöka att ta lite kort så ni får se vart jag är

vihöres

Av elize fredriksson - 23 juli 2011 16:28

hejhej förlåt för att jag inte har bloggat. men jag har inte haft internet... men nu så är det fixat men det laggar jätte mycket så det blir bara ett kort inlägg nu

vi kom hit vid två och åkte vid 7 i morse.. när vi var framme så gick vi och käkade på nån grekisk resturang. och sen så har vi ite gjort så mycket nu så ska vi åka till valles och en sports outlett osäker på stavning..

valles är en butik typ som öb.. så nu ska vi hoppa in i bilen och leta fynd på sprotsoutletten... och sen så blire för min del att försöka hitta nästa bok av pretty little liers och försöka hitta ett internet till min telefon för jag plågas nästan av att inte kunna kolla facebok i telefonen hela tiden det är riktigt jobbigt

menmen nu så blire att åka så vi höres det finns inte så mycket att göra här så fröhoppnings vis så minns jag att blogga för vi brukar inte ha internet på öland så vi får se om jag minns puss på er allt och en stor kram från lilla mig på öland


  förra sommaren!

Av elize fredriksson - 22 juli 2011 12:15

hejhej en liten uppdatering på livet är inkommande. just nu så håller jag och familjen på att packa så vi bor i ett kaos just nu så idag kommer det inte heller vara speciellt mycket uppdatering

troligt vis så kommer jag inte uppdatera så mycket på hela veckan när vi är på semester

PUSS//Elize

Av elize fredriksson - 21 juli 2011 11:42

god morgon jag tänkte bara slänga in ett litet hej och sen så vill jag säga rattis till evelina som fyller 16 år idag GRATTIS EVELINA!

sen så blire inte så mycket uppdatering idag för kl 2 kommer mormor och morfar och sen några till.. sen så resten av dagen ska jag packa

PUSS//Elize

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards