elizes

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av elize fredriksson - 6 juli 2011 22:46

hejj

just nu så är det snart dags för mejj att sussa men först så ska jag kolla på big brother.. men det börjar kl 23 så forst så kollade jag på leaguly blond  2

sen så ska jag sova så god natt bloggen

PUSS//Elize

Av elize fredriksson - 6 juli 2011 17:37

tjenare!

är uttråkad så tänkte skriva ett till dåligt inlägg här. mormor och morfar kom förbi en sväng för ett tag sen. och nu så vet jag inte vad jag ska göra..

aja  nu har jag skrivigt att jag är uttråkad i allaf fall

PUSS//Elize

Av elize fredriksson - 6 juli 2011 14:49

hejhej.. för ett tag sen  så gick jag och mötte anneline. men hon skulle till rocknäs sen och bada sin hund med hennes mamma och jag orkade inte följa med så nu ska jag ta det lugnt igen

PUSS//Elize

Av elize fredriksson - 6 juli 2011 10:21

god morgon bloggen   

idag så ställde jag klockan för att gå upp kl 10 och de gjordejag också. om ni undrar varför man ställer klockan på sommarlovet så är det för att 7 himlen/ 7 eth heven. det är på tv5 och dom har börjat om serien från början så jag passsar på att kolla. och har nu insett att det första avsnitten är dom sorjliga just nu är jag på avsnittet när annies mamma dör och hennes begravning är.

idag så ska jag inte göra någonting mår inte så bra har ont i halsen och huvudet så ska kolla på film och kankse fin slipa lite på den nya designen.

men hör av mejj om ett tag

PUSS// Elize

Av elize fredriksson - 6 juli 2011 00:08

jaa som rubriken lyder kanske det är dags att tänka på refrängen hahaha där var jag fifig vah?? och fråga inte ens jag är trött och då blir detta resultatet dålig humor.

så ska ta och  lägga mej

PUSS//Elize

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards