elizes

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av elize fredriksson - 8 juli 2011 20:58

hejsan jag vet att jag inte har uppdaterat så mkt idag men har haft fullt upp med att göra ingenting..

så just nu så försöker jag videoblogga hittade min kamera i bilen.. men nu så hittar jag inte min kamerasladd också funkar självklart inte min kamera om den ska

men ska fixa det

PUSS//Elize

Av elize fredriksson - 8 juli 2011 10:34

hejhej! <3

just nu så håller jag på med mina vanliga rutiner. just nu så kollar jag på 7 himlen. sen så blire att bada.

vet ni?? jag har tappat bort min kamera :( och hittar den inte.. hade tänkt att spela in ett video inlägg där jag skulle berätta lite mer om min familj och mejj för jag orkar aldrig skriva så jätte långt oh när man pratar så kan man ju få ut så mkt mer.

men nu så ska jag fortsätta att kolla på 7 himlen

hör av mejj om ett tag´. ska fortsätta leta efter kameran också

PUSS//Elize

  en annan header som jag också gjorde

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards