elizes

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av elize fredriksson - 3 augusti 2011 15:23

de senaste dagarna har jag ju inte hört av mig så mycket men det är ju så när man är med sina vänner speciellt på sommaren när man inte sitter inne så mycket.. 

igår så var jag med julia.. vi kollade på film det vart 3 filmer wild cjild 27 kläningar och sex and the city the movie...

iag så är jag och mamma barn vakt till lilla alvin..

vet ni vad som har hänt jag kan inte minnas att jag har gjort det men jag hade någe nummer till någon kille som jag har smsat och frågat om han mminns mig och att han typ sa att han älskade mig.. och jag minns inte att jag har skrivit det till han  och jag vet inte ens vem han är och nu så har han börjat ringt mig har inte svarat men då messade jag han och skrev att han skulle radera mitt nummer hoppas att han har gjort det annars ni som kännder mig kommer jag byta nummer fort

jag hör av mig

puss på er

Av elize fredriksson - 3 augusti 2011 15:23

de senaste dagarna har jag ju inte hört av mig så mycket men det är ju så när man är med sina vänner speciellt på sommaren när man inte sitter inne så mycket.. 

igår så var jag med julia.. vi kollade på film det vart 3 filmer wild cjild 27 kläningar och sex and the city the movie...

iag så är jag och mamma barn vakt till lilla alvin..

vet ni vad som har hänt jag kan inte minnas att jag har gjort det men jag hade någe nummer till någon kille som jag har smsat och frågat om han mminns mig och att han typ sa att han älskade mig.. och jag minns inte att jag har skrivit det till han  och jag vet inte ens vem han är och nu så har han börjat ringt mig har inte svarat men då messade jag han och skrev att han skulle radera mitt nummer hoppas att han har gjort det annars ni som kännder mig kommer jag byta nummer fort

jag hör av mig

puss på er

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards