elizes

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av elize fredriksson - 22 augusti 2011 13:36

var faktiskt i skolan idag :) men det var inte så bra. kan ju säga så här jag kommer in i skolan och det är fullt min lärare möter upp mig och jag träffar en kompis men så fort en annan person kliver in i rumet är det som att hon tar kontroll över alla mina ^^vänner^^ så dom bara drar då frågar jag min lärare om vi kan gå bort och preta och edt gör vi och jag förklarar vad som hände och hon säger att om jag inte orkar så kan jag gå hem efter aoulan man jag försöker ändå jag går med till aaoulan och sitter där för det första så har alla mina så kallade vänner bara dragit i från mig och jag kan inte hitta dom någonstanns. men jag sätter mig och lyssnar på när rektorn pretar och sedan så känner jag bara att jag inte orkar så jag säger till min lärare att jag går nu och väntar i expritionen för vi skulle ha möte lite senare så jag väntade på mamma och pappa där nere och sen så hade vi ett möte och det gick bra men problemen ligger ju när jag är i gruppen/klassen men nu så ska jag ta tag i detta för jag klarade i alla fall halva dagen och jag var där

vi fick ju ung kalendrar och uppe i hörnen så står det ^^visdomsord^^ så jag tänkte lägga ut några av dom som jag tyckte var bäst och som jag håller med om

enjoy


det är aldrig försent att bättra sig


de bästa taknarna kommer efteråt


inget råd är gott om man inte följer det


sakta kommer också fram


de som inte vågar kan inte vinna


att vilja är att kunna


bättre en uppriktig fiende än en falsk vän


tänk på at främlingar är vänner du inte mött


tissel och tassel är en halv lögn


den som letar efter bekymmer hittar dom nog


att vara en smula barn är att vara verkligt vuxen


lycka eller olycka varar inte förevigt


många skulle vara fega om de bara vågade


trassla inte till saker genom att komma med fakta


en knuten hand kan varken ge eller ta


den som skvallrar för dig skvalrar om dig



Av elize fredriksson - 22 augusti 2011 08:14

just nu så håller jag på och fixar mig och har även typ panik för ingen kan möta mig så jag får gå in helt själv

vet faktiskt inte om jag klarar detta

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards