elizes

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av elize fredriksson - 16 augusti 2011 12:46

jag vet att jag inte har bloggat så mycket den senaste tiden men det har varit så mycket tankar uppe i huvudet och fler börjar det bli. nu när jag inte har bloggat har jag för det mesta bara varit hemma som vanligt och tagit mig tiden att tänka ordentligt på allt med skolan för jag börjar känna på mig att det kommer bli massor med drama och de kommer inte jag orka med. därför har jag pratat med mamma och jag kommer lägga in en ansökan till att gå på särskola för när det är en stor klass så änder massor med saker runt om krig en och det kommer jag nog inte orka med det var jobbigt i 7 an och jobbigare kommer det bli men i 7 an kunde jag när jag va i skolan hålle uppe en fasad en fasad som kanske var av falskhet jag vet inte men det var som att jag vågade inte känna någonting när jag väl var i skolan så alla mina känslor kom ut efter skolan eller innan och det är riktigt jobbigt när det är så för asso tänker att saaker som ni kanske tycker är hur lätta som helst som att gå på mellandagsrean det är ju typ ingenting för er för mig är det en hemsk upplevelse ofta plus att jag alltid ska ha otur men tänk att ett prov i skolan kan vara allt för jobbigt för mig och sen så ska det vara fullt med saker som händer runt om kring mig man blir bara stresad och skiter i skolan ja har missat nästan hela sexxan och halva 7 an det får inte fortsätta så i 8 an för jag måsta ta tag i detta nu därför vill jag söka till en särskola där det är småklasser och lugnare visst särskola kanske låter konstigt men är det de jag behöver så får det vara så

men problemet med särskolorna är att det finns en på årby som jag har för mig att dom ska lägga ner sen är den andra i sjurgår den som ligger aldeles för långt borta för då skulle jag behöva ta den tidiga bussen och den bussen är helt full och d skiter jag i skolan... sammasak är det med år by den ligger också långt borta

vad ska man göra?? ska det alltid vara så här??

aja inlägget kanske var lite vvimsigt men det var i allafall ett inlägg bythe way vet ni vad jag kanske ska köpa vid lön?? en nny datpor till skolan hahaha änntligen

men men nu så ska jag ta och fundera lite till tvingar ingen att läsa

PUUSSS


  gammal bild på mig suddig menmemn

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards