elizes

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av elize fredriksson - 17 augusti 2011 11:40

hejhej jag fick en komentar förut från michelle där hon skrev att marielund skolan fanns som är en särskola vet var den ligger oc har varit inne på hemsidan skulle vilja börja där för dom tar bara in 8 elever på hela den skolan så den är ju hur liten som helst..

men hon skrev att man måste ha väldigt svåra problem med skolan för att få gå där och plus att den är nog full för den tar ju bara in 8 elever så jag vet inte men tror ni att jag har tillräkligt med problem och jag kan säga så här ni vet inte alla mina problem för allt kan man inte skriva i bloggen för asso jag är inte så bra på att skriva saker rätt för det kommer bara ut fel ochjag vill inte att någon ska ta illa upp


idag så har jag städat hela husen mamma har väckt mig sen i måndags vid kl 7-8 för att jag sak börja gå upp tidigt

men nu så ska jag kolla lite på film


Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards