elizes

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av elize fredriksson - 20 augusti 2011 22:09

asso hallå vad är grejen med att alla ska dömma en ut ifrån?

ingen vet vad jag känner på samma sätt som at jag inte vet ur någon annan känner och det är bara att aceptera men herregud är det så svårt att bara liksom lyssna på någons historia förrst och dömma sen men nej alla människor ser det så här kan inte jag se det från ut sidan så dörmmer jag den själv för hur jag ser allt ingen vill stanna upp och bara lyssna på någon annan och vad den har och säga för det är för jobbigt eller så tror man att man vet allt redan a men jag vet redan hur det är..

det är som när jag ska förklara någonting för mågon så typ förklarar jag vad som har hänt först och sen så när jag ska förklra hur det känns så är det inte intressant för då får man svaret jag vet hur du känner.. Eh nej det vet du inte för alla mäniskor tar saker på olika sätt så om vi söger att en min katt skulle dö så kanske jag blir jätte ledsen och kanske deprimerad medans mina syster skrattar åt de eller ser det som ingenting förstår ni vart jag vill komma??

ingen vet vad jag tänker göra eller om jag tänka fixa det där eller inte ingen för inte vet vad jag vill känner eller ska göra ingen vet de och varför jag skriver detta är för att jag blir så trött för alltid ska folk dömma utan att lyssna och säga att dom vet hur det känns Fuck nej att dom vet. äver om jag har adhd så kan någon annan med adhd se saker på ett annat sätt asso alla är unika även om dom har sammma diagnos

och sen så att alla ska se dedt så här ta en tablett och fixa detta asso ursäkta men det är inte så lätt man kan inte bara ta ett piller och sen funkar allt det krävs så mycket mer och sen att alla ska se det som att jag är så svag och klarar ingenting jag vet att jag klarar allt asso jag hade dett jobbigt i sexan klarade jag inte de få se nu Eh joo hade jag det inte svårt i7 an Eh joo klarade jag de ja men alla tror att jag fejkar att må dåligt och tror att jag har haft världens bästa och roligaste sommar jag har legat hemma i 7 / 2 vecka av tio veckor en vecka var vi på öland och sen så den där andra en och en halv veckan så har jag varit med kompisar kanske typ någon dag mer med en vän men asso är det ett bra och roligt sommarlov är det de bästa man kan ha svar nej

jag blir så trött på att alla ska dömma mig från ut sidan ingen vet hur jag tänker göra om jag ens tänker försöka eller om jag skriter i allt. ingen vet de

nu så ska jag kolla på en film och bli lite mer arg haha



     döm mig inte jag har fan tröttnat nu!

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards