elizes

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av elize fredriksson - 28 augusti 2011 10:59

vet ni vad jag har gjort??

jag har hittat webcameran nu gud vad teknisk lilla jag är!  är så stolt över mig själv för att jag har hittat detta.

just nu så ska jag snart fixa mig ch sen så ska jag ta lite bilder som jag kanske lägger ut här på bloggen men vi får se för asso blir inte så bra på bild men vet ni jag kommer kunna videoblogga från datan för man kan spela in på webcameran tror jag i allafall att det stog hahha gud vad roligt allt är just idag..

senare idag så ska jag kolla lite på andra avenyn har änntligen hittat säsong 2 så ska kolla på det och sen när jag är klar med den säsongen så ska jag kolla på säsong 3 sen kanske man kan hitta riverside som är en spin off serie på andra avenyn om kims liv.. om ni undrar så var jag typ beroende av andra avenyn och riverside förut så ni vet asso

men nu så ska jag typ vila lite och sen så fixa mig

Av elize fredriksson - 28 augusti 2011 08:17

jaa det är verkligen morgon eller hur helt sjukt att jag är vaken nu eller hur


men nu så ska jag kolla på typ film eller någe skulle bara höra av mig till er puss

Presentation


hej jag heter Elize och det är jag som driver datta blogg jag är 14 år och bor i eskilstua jag kommer blogga om allt och lite till hoppas att ni vill följa med

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards